poniedziałek, 13 czerwca 2016

Zakupy w Fabryce Weny :)




Dziś dotarła do mnie paczuszka od Joasi 


Co tu dużo mówić,

zobaczcie sami jakie cuda tworzą :) 



 Tekturki na kartki i boxy na koniec roku szkolnego 

Zobaczcie na czapkę -  oczywiście dla mnie większy format 

 :) :) :) 




Cudne świnka i sówka skarbonki - przeznaczenie boxy, 

u mnie trochę inne przeznaczenie -  skarbonki dla moich 

dziewczyn na biurko na drobniaki :) 




cudne trybiki i gwiazdki,

a widzieliście tekturki na Dzień Taty :) 



A ten kalendarz dla nauczycieli - REWELACJA 

i oczywiście jak poprosiłam o większy format - B5 nie było 

problemu :) Dzięki Asiu :) :) 






A zobaczcie jakie GRATISY rozdaje Joasia 

MEGA !!!!! 

 DZIĘKUJĘ :) 




Zobaczcie Mała Mi -BOSKA  !!!!

Asiu skąd wiedziałaś że ją uwielbiam ?? :) :) :) 

Będzie moja ... :) :) 

zajmie honorowe miejsce w pracowni :)  :P :P



POLECAM !!!


1 komentarz:

  1. Bo Ty wszystko musisz mieć DUŻE :D
    Dziękuję za tak wspaniałą recenzję! <3

    OdpowiedzUsuń