środa, 6 lipca 2016

Kwiaty z foamiranu - moje pierwsze






Jako, że zaczeły się wakacje i moje córy w domu to i 

mama ma mniej czasu na swoje hobby :)

Ale w między wymyślaniem zabaw dla dzieci, uciszaniem 

wrzasków i kłótni ( ja już chcę wrzesień ;P ), sprzątaniem,

 gotowaniem, praniem itp. udało mi się wygospodarować 

troszkę czasu dla siebie.

Zainspirowana cudnymi kwiatkami u Patrycji  posanowiłam

 spróbować i ja. Piankę zakupiłam już jakieś 4 miesiące 

temu ale zawsze było coś i nie mogłam się zabrać, a może 

raczej bałam się że mi nie wyjdzie .... trudno powiedzieć 

pewnie to i to :)

No ale wczoraj podziwiając kwiaty Patrycji - wziełam się i 

ja do roboty a co .... :)


I tak oto powstały moje pierwsze kwiaty z foamiranu 

wegługkursu Skarbnicy Pomysłów 

- może nie są tak cudne jak 

dziewczyn, ale praktyka czyni mistrza :) 

Od jutra w pracowni króluje FOAMIRAN - trzeba się

 zaopatrzyć w więcej kolorów bo mam tylko 4 :)

 a to ciut przy mało :) 

Dobra dosyć gadania pokarzę Wam moje kwiatuszki.



I jak Wam się podobają? Bo mi bardzo :) :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz