poniedziałek, 18 lipca 2016

Mój Bullet Journal




Dziś zupełnie coś innego, niezupełnie scrapowego choć 

odkłądkę mojego BuJo ozdobiłam :) :) 

Zainspirowana blogami:



 i grupą na FB 


postanowiłam się zorganizować :)

 i zostać Panią własnego czasu !!! :) :) 






Tak powstał mój Bullet Journal 

- jak na razie w zwykłym 

zeszycie formatu B5 

( choć pewnie niedługo skuszę się na Leuchtturm 1917 )


U mnie działa :) 

Planuję, rysuję i zerkam co jeszcze danego dnia mam do 

zrobienia i odchaczam by jak najmniej przenieść na następny

 dzień :) - SPRAWDZA SIĘ !!!

Wcześniej wiele spraw mi umykało, teraz jest inaczej :) 

teraz wszystko mam zapisane, 

w każdej chwili mogę zerkną - i

 "ooo to jeszcze dziś mam do zrobienia :)"


A tak wygląda mój zeszyt 

- jeszcze nie do końca wszystko uzupełnione ...


Zwykły zeszyt z przekładkami formatu B5 - 200k -


 jak na poczatek może być. 




Okładka mi się jednak nie bardzo podobała i tak oto mój 

BuJo dostał nowy wygląd 

- teraz jest taki bardziej mój :) 



Przekładki mają fajne kieszonki na 

różne karteczki, notatki itp...


KOD i Index

Index nie bardzo mi wyszedł więc z niego nie korzystam :(


Future Log - roczny plan najważniejsze wydarzenia - 
jeszcze nie do końca uzupełniony 





U mnie dalej - trochę pominełam-
urodziny i list rzeczy do zrobienia


potem przeczytane książki 
i książki które chcę przeczytać 




planowanie tygodniowe i tu przydaje się KOD 

zaznaczam co juz zrobiłam i przeoszę nie zrobione

super się to u mnie sprawdza. Trochę też motywuje by 

jednak wykonać zaplanowane rzeczy 






Po mału rozpisuję sobie sierpień :) 

- choć  będzie wyglądał nieco inaczej niż lipiec 

- sporo rzeczy usunełam bo mi się nie przydają. 

Szukam innych rozwiązań by jak najbardziej mój 

Bullet Journal był dopasowany do moich potrzeb 





Wrzesień pewnie również będzie się różnił ...


Fabryko Weny  - może  stworzysz taki notatnik 

dedykowany BuJo ? ? :) :) 

- byłabym pierwszą klientką :) 



3 komentarze:

  1. Wspaniale! Bardzo się cieszę, że to m.in. mój blog zainspirował Cię do wypróbowania bullet journal. Bardzo ładna okładka, sama też się zastanawiałam, jak spersonalizować moje Leuchtturmy (tak, od września zaczynam nowy notes!).
    W środku Twój bujo też prezentuje się super (:
    A że zawartość ulega zmianom, to normalne i nawet pożądane! Tylko w ten sposób, próbując, sprawdzając i oceniając na bieżąco przydatność narzędzi, można wypracować swój idealny system (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już w własnym Bujo, najlepiej jest jak można wszystko dostosować do siebie

    OdpowiedzUsuń